روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

چای عشق پهلو

1392/9/5 9:14
نویسنده : مامان روشا
427 بازدید
اشتراک گذاری

بابا که زنگ می زنه دخترک هر کجای خانه که  باشد می دود سمت در ، روی پاهای کوچکش بلند میشود تا دستش به دستگیره در برسد و با زور و تقلا در را خودش برای بابا باز کند، بپرد بغل بابا و تند تند بگوید منو بیانداز بالا و من نگاه نکنم که دلم بلرزد که نکند دستهای مردانه در لحظه ای دخترک را نگیرد و ....نه نمی بینم که فکر هم نکنم

بابا که می آید همراهش شور و شوقی بی نظیر وارد خانه می شود، شورو شوقی آمیخته با قهقهه های بلند دخترک

بابا که می آید تمام خستگی ها، کلافگی ها، قسط هاو نگرانی ها پشت در جا خوش می کنند تا درون خانه کوچک ما نیایند تا خدای نا کرده جای خنده های شیرین دخترک را نگیرد

بابا که می آید یک راست دست می شوید به اتاق دخترک می رود و من چایی آماده می کنم پهلویش عشق می بینم چایی که گرمایش را از خانه و از عشق بزرگ پدر خانه می گیرد

چه می چسبد چای عشق پهلوی من

خدایم را شکر برای وجود بابای مهربان و سیندخت خانه ام

ماشاءالله لا قوه الا بالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان آریا
5 آذر 92 11:19
آره به نظر من هم اگر بپرسن بهترین لحظه زندگیت در هر روز چیه می گم لحظه ای که صدای چرخیدن کلید توی قفل در میاد و پشتش مرد خانه وارد میشه و با خودش همه اون چیزی که درباره عشق می گن رو وارد می کنه و هر روز مثل روزهای دیگه دل مون با صداش می لرزه و قند تو دلمون آب میشه و چه خوش لحظه ای هست اون موقع که بپرسیم: آقا چی میل داری برات بیارم ؟ هر چی دوست داری بگو خدا این لحظه های عاشقانه رو از هیچ خونه ای نگیره لحظات عاشقانه تان مستدام مستدام مستدام تا ابد
مامان روشا
پاسخ
ان شاالله ان شاالله برای شما هم همین طور
مریم مامان محمد رضا
5 آذر 92 17:50
بله چه خوش لحظه ایست لحظه عاشقی.... انشالله عشقتون همیشه پابرجا و بادوام باشه.
مامان روشا
پاسخ
ههههههههه حسابی خندیدم راست می گی ها آدم گاهی خسته میشه به هر حال عشق هم مثل بچه می مونه باید بهش رسید و ازش مراقبت کرد والا پژمرده میشه ارادتمند شماییم
مامان مهبد كوچولو
13 آذر 92 10:22
خدا قوت به اين باباي مهربون و مامان با حوصله . الهي كه خدا سايه ي پدر و مادر روشا رو بر سرش مستدام كنه . آمين يا رب العالمين
مامان روشا
پاسخ
ممنون دوست عزیز