روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

بازی با روشا

1392/9/4 9:10
نویسنده : مامان روشا
599 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز که می آییم خونه خانوم فکر می کنه وارد کارگاه خلاقیت شده همش می پرسه مامان الان می خوایم چی کار کنیم؟ الان می خوایم چه کاردستی درست کنیم؟؟؟

منم یه روزهایی تو هفته رو برای کارهای خاصی تعیین کردم مثلا شنبه ها نقاشی خلاق می کشیم، یکشنبه ها از روی برگه های راهنما کار می کنیم، دوشنبه ها کاردستی درست می کنیم، سه شنبه ها اجازه می دم تو غذا درست کردن کمکم کنه ،چهارشنبه ها بازی های حرکتی و پنج شنبه و جمعه هم هر چه آید خوش آید..

یک سری بچه ها از این فعالیت ها خوششون نمی یاد اما روشا عاشق فعالیت های هدفمند هست اصلا همین طوری سی دی نگاه نمی کنه یا با پازل و لگو سرگرم نمیشه... گاهی فکر می کنم خوب بود خودکار بازی می کرد و من به کارهای خودم می رسیدم...

کاردستی محرم ، خیلی دوست داشت پرچم داشته باشه، با هم درست کردیم کلی در مراسم سینه زنی ازش استفاده کرد

چند وقتی بود حس می کردم کار با انگشتاش خیلی کند شده این دایره رو با مداد سوراخ کردم دادم نخ کرد اولش کمی سخت بود براش اما بعد راحت کار کرد البته این که توالی منظم سوراخ ها رو یاد بگیره کمی بیشتر طول کشید اما دوست داشت

این ها هم برگه هایی هستند که من از قبل تر ها که توی مدرسه کار می کردم نگه داشته بودم و الان خیلی به دردم می خوره روشا با علاقه انجام می ده البته دستور کارش رو با توجه به توانایی های روشا تغییر می دم این برگه ها مربوط به حواس و بدن هست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم مامان اریا
4 آذر 92 9:37
سلام همه چیز خوب بود ما که وقتمون در روز خیلی بیشتره هر روز باید همه اونها رو که گفتی تا شب انجام بدیم تا بلکه زمانمون پر بشه فکر کن 4 عصر تا 11 شب چند ساعت میشه ؟ و البته در این بین ساعاتی رو هم با خودش بازی می کنه ولی بیشتر اوقات یا من و یا پدرش در رکابش هستیم پرچم رو (پرچم ایران) من خیلی وقت پیش درست کردم پیش دختر عمه اش دید و با هم دعواشون شد دیگه اومدیم خونه یکی خیلی محکم تر از اون رو ساختم براش و برای اینکه خدای نکرده وقتی شیطون گولش زد و خواست پاره اش کنه موفق نشه روی پرچم رو کلا چسب سه سانتی زدم بقیه بازیها هم جالب بود و بوسیله بسته های ذهن فعال با این قبیل بازیها آشنا شدیم و کار می کنیم آفرین به شما که استاد مایی تبریک می گم بابت دختری مثل روشای عزیز منم انشاء اله در چند روز آینده بازی ها رو برای استفاد دوستان خصوصا مریم مامان محمد رضای عزیز می ذارم موفق باشی گلم
مامان روشا
پاسخ
شکسته نفسی می فرمایید منم دوست دارم کارهای مادرهای دیگر رو هم ببینم به هر حال آدم چیزهای خوبی یاد می گیره من به ذهنم نرسید چسب بزنم روز رو البته فعلا پاره نکرده حتما بزار می یام می بینم
مامان آوینا
4 آذر 92 11:54
واقعااااااااااااااا عالی بود کلی مستفیض شدیم دختر گلتو ببوسسسسسسسس منم دلم برای شما تنگ شده ایشاله خیلی زود همدیگه رو ببینیم راستی وفا اومد تهران؟
مامان روشا
پاسخ
ممنون دوست خوبم ان شالله زود زود آره اومد سریع برگشت دوست داشتم برنامه بزاریم نشد
مریم مامان محمد رضا
4 آذر 92 12:17
وای چه خوب . من اینها رو از کجا پیدا کنم خوووووووووووو کتابی بسته ای سراغ نداری با این بچه کار کنم فردا نگه مامانه چه خخنننگگگگگگگ بوده. مریم جونم ممنون که بیاد دوست بی هنرت هستی.
مامان روشا
پاسخ
یه کم تو وبم من خودتونو تحویل بگیرید مریم هاهاهاها بتونم برات اسکن می کنم کپی بگیری البته باید وقت کنم اما ان شالله حتما این کارو می کنم
مریم مامان روشا
4 آذر 92 15:00
زهرا جون می خواستم بهت بگم وقتی می خوای جواب کامت ها رو بذاری بزن ویرایش نظر وقتی باز شد بعد از اون شکلکها یه گزینه گذاشتن پاسخ به این نظر (یه همچین چیزی ) اگر اون رو بزنی و بعد پاسخ رو بنویسی مثل وبلاگ من زیر نوشته فردی که کامنت گذاشته یه خط صورتی می اندازه الان هم می تونی بری و همه این کامنت ها رو اصلاح کنی که خط جدا کننده رو بندازه این طوری که جواب می دی قاطی میشه انگار همش کامنت اون طرف هست
مامان روشا
پاسخ
آها راست گفتی ممنون ممنون ممنون از شما وای اسم دختر شما هم روشاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
elinajon
4 آذر 92 21:43
واقعا آفرین به شما با این حوصله و وقتی که به روشا جان می گذاری.دستت در نکنه .روی ماهش را ببوس .
مامان روشا
پاسخ
البته فقط عکس موقع هایی که حوصله دارم می ذارم همیشه این طور نیستم
مریم مامان آریا
5 آذر 92 7:59
ههههههههههههههه زهرا اون کامنت بالایی که راهنمایی کردم چطوری جدا کننده بذاری مال منه به خدا اشتباهی به جای آریا نوشتم روشا خلاصه اینقدر ذوق مرگ نشو که یه مامان روشا پیدا کردی
مامان روشا
پاسخ
واقعا که باشه دارم برات تا بعد مریم خانوم مامان آریا
مریم مامان آریا
5 آذر 92 11:08