روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

اولین روز هفته من

1392/9/9 9:12
نویسنده : مامان روشا
359 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم گرفته ام هفته ام را با جمعه آغاز کنم

جمعه ای شیرین، دلچسب و خانوادگی

جمعه ای که صبحش با بوسه دخترک آغاز شود

جمعه ای که تمام وابستگی ها پا به پای هم باشد با دخترک با مرد مهربان خانه

جمعه ای که قرار نباشد کار خاصی کنی، صبحانه ای بخوری، کودکانه بازی کنی،

دغدغه ای هم نباشد اگر تمام روزت با مهمان بازی و گرگ بازی پر شود

از کتاب دوست داشتنی - که حتما باید با مرد مهربان خانه بخوانی- چند صفحه ای بخوانی

به مادرت سری بزنی و آش محلی خوشمزه ای را به سبک خواهرانه هایت بخوری

احوال لباس های کمد را بپرسی و سر و سامانی با آنها بدهی...

اولین روز هفته ام زلال و شفاف و شیرین گذشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ریحانه ترجانی
9 آذر 92 9:38
سلام چقدر خوب که لحظات قشنگ این عسل ناز رو ثبت میکنید. وقتی بزرگ شه حتما از خوندن اینها لذت میبره. حتما علاوه بر اینها برای اینده این عسلک برنامه ریزی هایی هم کردید.من هم یه پیشنهاد دارم. بیمه تامین اتیه برای کوچولوتون. اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید ایمیلی یا تلقنی با من تماس بگیرید. من نمایندگی بیمه دارم اما علاوه بر اون پایان نامه کارشناسی ارشدم هم همین موضوع بوده.. ضمن اینکه به خاطر علاقه دیوانه واری که به بچه ها دارم تمرکز کاریمو رو بچه ها گذاشتم که ایشاله اینده روشن تری براشون رقم بخوره ریحانه ترجانی 09123351180و66927015
مامان آوینا
9 آذر 92 13:21
روزگار همیشه بر وفق مراد............... ولی ای کلک خوب ولاگ دخترک رو تقدیم به دفتر خاطرات خودت کردی ها!!!!! ولی هر چه که هست از اینکه حالت خوب خوب خوب هست خیلی........... خوشحالم دخترت رو ببوسسسسسسسسس
مامان روشا
پاسخ
هههههههههه راست می گی گاهی دوست دارم برای خودم یه وبلاگ درست کنم اما از این جا نوشتن در جمع شما دوستان لذت می برم ممنون عزیزم تو هم آوینای گلم رو ببوس
مریم مامان اریا
10 آذر 92 8:57
سلام خوبی سلامتی ؟ نترس ما هم زنده ایم نمردیم هنوز بچه هه ورداشته شارزر موبایلم رو قیچی قیچی کرده ، شارژر نداشتم تا دیشب که باباش یکی دیگه گرفت برام ممنونم که به یادم بودی هفته هایتان همیشه خرم دلهاتان همیشه بی غم
مامان روشا
پاسخ
خدارا شکر بسیار شکر
مامان مهبد كوچولو
13 آذر 92 10:24
چه جالب تا حالا به اين فكر نكرده بودم كه هفتمو با جمعه شروع كنم .
مامان مهبد كوچولو
13 آذر 92 10:58
چه جالب اصلا ً فكرش رو نكرده بودم كه هفتمو با جمعه آغاز كنم . انشالله كه همه ي روزها و هفته هاتون پر نور و پر بركت باشه و شفاف و زلال باشه .
مامان روشا
پاسخ
داشتم کتاب یک عاشقانه آرام رو می خوندم نوشته بود هفته رو از روزی متفاوت شروع کن دیدم جمعه خیلی خوبه