روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

تربیت قرآنی

1392/9/24 8:54
نویسنده : مامان روشا
390 بازدید
اشتراک گذاری

کوچیک که بودم شبا وقتی چراغ ها خاموش می شدن و می خواستیم بخوابیم فکر می کردم یه موجودی می خواد درو به زور باز کنه و بیاد تو اتاق...خیلی می ترسیدم سرم رو زیر پتو می کردم و هی یه چشمی نگاه می کردم...

یادمه یه شب که خیلی ترسیده بودم مامانم اومد پیشم و گفت هر وقت می خوای بخوابی یه بسم الله بگو و این شعر رو بخون

سر نهادم بر زمین           کس نیاید بر سرم              غیر از امیر المومنین

و بعد ....

به لطف و مرحمت مولامون دیگه نمی ترسیدم انگار نیرویی خیلی بزرگتر از اون موجود که هیچ وقت نتونست درو باز کنه هر شب می یومد کنارم می خوابید......

 

حالا شبهایی که روشا می خواد بخوابه این شعر رو زیر گوشش زمزمه می کنم دوست دارم همون آرامش منو بگیره...

یکی بهم کمک کنه... دوست دارم  از این گنج هایی که داریم و کم ازش استفاده می کنیم بیشتر بدونم و تو زندگی ازش استفاده کنم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آریا
24 آذر 92 10:19
زهرا از طرف من برو یه ماچ محکم رو دست این مامان بزن احسنت بر این مادر من هم همین ترسهای شبانه رو تجربه کردم و الان هم از آریا می بینم سعی می کنم اجازه بدم دستش رو بندازه دور گردنم تا احساس آرامش کنه و هر شب بهش می گم مامان بگو بسم الله الرحمن الرحیم تا خواب های خوب ببینی و خواب بد نبینی باباش آیه الکرسی رو روی گوشیش گذاشته شبها قبل از خواب می ذاره هر سه می شنویم خیلی شعر قشنگی بود خیلی خودم اومد حتما منم استفاده می کنم
مامان روشا
پاسخ
راست می گی دوستم دست مادرها واقعا بوسیدن داره آیه الکرسی هم عالیه منم باید دانلود کنم
وفا
25 آذر 92 20:42
احسنت بتو.. واقعا هر وقت میام اینجا یه چیز خوبی ازت یاد می گیرم و نوشته هات خیلی به دل می شینه دوستم مام از وقتی پارسا راه افتاد یادش دادیم که برای بلندشدن از زمین یا بالا رفتن از پله ها یا علی بگه الان بلند بلند می گه گاهی هر پله ای رو می گه یا علی مرتضی یا اول غذا بلند بگیم بسم الله الرحمان الرحیم تا غذامون خوشمزه تر بشه و اخرش بگیم الهی شکر که غذا گوشت تنمون بشه بقول باباش اخر اب خوردن هم بگیم سلام بر حسین شعر من بچه شیعه هستم رو هم پارسا خیلی دوست داشت و حفظ بود اما الان دیگه یادش رفته می شه دانلودش کرد اینها تجربیات اندک من بود که شاید بدرد بخوره
مامان روشا
پاسخ
ما عاشق این تجربیات اندک و خوب شما هستیم