روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

لطف زیاد خدایم

1392/9/24 15:02
نویسنده : مامان روشا
393 بازدید
اشتراک گذاری

خدای بزرگم در نهایت ناباوری لطف بزرگی بهم کرد لطفی که اصلا خودم رو لایق اون نمی دونستم اما خدا با احسانش با ما بندگان رفتار می کند نه با عدلش

الان فهمیدم آزمون دکتری مرحله اول قبول شدم خیلی خیلی خوشحال و شاکرم

 

ماشاء الله لاقوه الا بالله

امیدوارم همه به لطف خدا به خواسته هاشون برسن آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم مامان آریا
24 آذر 92 23:11
از صمیم قلبم بهت تبریک می گم انشااله موفق باشی در رشته چی؟
مامان روشا
پاسخ
ممنون عزیزم رشته آموزش پزشکی دعا کن مرحله دوم هم قبول بشم
مامان مهبد كوچولو
25 آذر 92 9:33
آفرييييييييييييييييييييييين مامان نمونه آفريييييييييييييييييييييييييييييييييييين شيريني ِ ما يادت نرههههههههههههههههههههههه ممنون زیاد وای چقدر چیزهای خوب
مامان آریا
25 آذر 92 12:22
آموزش پزشکی یعنی چی؟ انشاء اله اگرخیر شما در اون هست قبول بشی اگر خیر ما هست بله خودم هم همین را می خوام آموزش پزشکی یعنی هر چه مربوط به آموزش بالینی باشد دیگر خواهر سوال های سخت سخت نپرس
مامان آوینا
25 آذر 92 13:17
مبارکه عزیزمممممممم پس حسابی کیفت کوک شد......
مامان روشا
پاسخ
ممنون ممنون خیلی زیاد کوکم کرد دعا بفرمائید مرحله دوم را
مریم مامان محمد رضا
26 آذر 92 11:04
مبارک باشه انشالله که بسلامتی از خان دوم هم بگذری
مامان روشا
پاسخ
ممنون عزیزم با دعای شما دوستان گل
مامان رادمهر جوجو
26 آذر 92 13:36
عزیزم مبارکه امیدوارم لذت قبولی در مرحله دوم را هم بچشی با این خبرت مارو هم خوشحال کردی آفرین
مامان روشا
پاسخ
ممنون با دعای شما دوستان خوبم ان شاالله
مامان آریا
27 آذر 92 9:35
انشاء اله از خان دوم هم بگذری اصلا آرزو می کنم از همه خان های بزرگ و وچک زندگی به سلامت عبور کنی دوستت دارم
مامان روشا
پاسخ
ممنون عزیزم ان شالله خیلی خوبه عالیه از دعات خیلی خوشم اومد
وفا
28 آذر 92 18:18
ما از همین الان به بعد شما رو خانوم دکتر صدا می زنیم .. اینم قیافت بعد از دوره دکترا
مامان روشا
پاسخ
ههههههههه دکتر یه مصاحبه داره که شاخ گاو شکستنه (درست گفتم؟؟؟؟) دعا کن دوستم