روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

با شادیت شادم

1392/9/25 9:44
نویسنده : مامان روشا
456 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز به یک قول مادرانه عمل کردم و دخترم رو بردم شهر بازی البته از این شهر بازی های جمع و جور طبقه بالای پاساژ، اما دخترک که مثل ما نیست چشمش به زرق و برق و بزرگی و کوچکی باشه

تا از در آسانسور اومدیم بیرون کلی ذوق کرد حتی نمی ذاشت کارت ورودی رو شارژ کنم ، نه تا بازی سوار شد و من هم توفیق اجباری چنتایی رو باهاش سوار شدم که نترسه

وقتی روی قطار نشسته بودیم و دور محوطه رو چرخ می زدیم به این فکر می کردم که الان این محیط چقدر برای دخترک جذابه ، چقدر غرق بازی ها شده و اصلا دوست نداره از اینجا بیاد بیرون، فکر می کنه همه لذتها این جا خلاصه شده اما وقتی از دید یک بزرگتر نگاه می کنی میبینی چقدر این محیط کوچیک و دلگیر شده اینقدر که فقط صدای خنده بچه ها حالت رو خوب می کنه.

به نظرم دنیا هم یه همچین تشبیهی هست، برای ما که کوچکیم و اسیر خودمون فکر می کنیم این دنیا همه چیز داره، فکر می کنیم ما جاودان هستیم و همیشه اینجا می مونیم، فکر می کنیم خدا مارو برای اینجا آفریده، غافل از اینکه چند قدم اون ورتر بریم می بینیم چه خبره و دنیا دست کیه....

 

خدای بزرگم!

معبود مهربونم!

ای کسی که به احوال همه ما آگاهی

مارو به راه خودت هدایت فرما

بچه های مارو برای خودت تربیت کن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم مامان محمد رضا
25 آذر 92 11:42
به به خوش بحال روشا با مامان خوشقول. از تعبیر قشنگت خیلی خوشم اومد حتما اینطوره.
مامان روشا
پاسخ
ممنون گلم ممنون که مارو می خونید
مامان آریا
25 آذر 92 12:28
عزیزم به خاطر خوشحایهات خوشحالم در باره نگاه به زندگی دنیا زهرا امیدوارم اینی که شما در کردی رو همه درک کنیم آرامش زمانی خیلی برامون معنا پیدا می کنه که باور کنیم اصل زندگی اینجا نیست و دنیا واقعا خیلی ریزه - یه کلام : دنیا رو ریز ببینیم وقتی اینطوری فکر کنیم برای بدست آوردن مسائلی که مربوط به این دنیان و ارزش چندانی ندارن دست به هر کاری نمی زنیم اون وقت به خودمون می گیم واقعا می ارزه ؟ خوبی دنیا همینه که گذراست وقتی دچار یه سختی ای میشیم میگیم گذراست تا قیامت که نمی مونه تموم میشه تحمل کن
مامان روشا
پاسخ
دارم سعی می کنم این طوری ببینم ممنون دوستم از حرفهای قشنگت
الــــــــيما
27 آذر 92 13:28
آرين به مامان هاي خوش قول خوش به حال دخترايي كه اين جور مامانايي دارند
الــــــــيما
27 آذر 92 13:28
آمين براي دعاتون
وفا
28 آذر 92 18:15
احسنت به مامان خوشقول و دختر شجاع .. پارسا رو ببرم شهر بازی خودمو مسخره کردم چون هیچی رو سوار نمی شه عین بچگی های خودم ! واقعا ... چه عالمیه بچگی .. وارد دنیای بزرگا که می شی دیگه اونقدر جذابیت نیست برات که هوش و حواستو ببره منم خیلی به این پاراگراف اخر فکر می کنم زهرا .. به این حدیث که زندگی در دنیا در برابر زندگی در اخرت مثل زندگی در رحم مادره به زندگی دنیاست .. چطور بچه ای که اون توئه فکر می کنه اینجا چه خوبه گرم و نرم و راحته غافل ازینکه چه سخت و به بدبختی داره اونجا زندگی می کنه حتی جا نداره دست و پاهاشو دراز کنه و چه چیزهایی توی دنیا هست که اون حتی تصوری هم ازشون نداره .. یا اینکه چند روز پیش از پیامبر خوندم که امکانات دنیا در برابر اخرت مثل قطره در برابر اب تمام اقیانوس هاست و ما دلخوش کردیم به اینجا و بقول تو ته ذهنمون اینه که برای اینجا ساخته شدیم و قراره همیشه اینجا بمونیم .. شاید تکرار 5 باره نماز یا دعاها یا اینکه توصیه شده هر از گاهی به قبرستان سر بزنیم برای یاد اوری همینه اما بازم دریغ و افسوس که الان یادمونه و فردا نیست
مامان روشا
پاسخ
دقیقا همینطوره و واقعا به هوش بودن و مراقب بودن هست که این حالت رو برای آدم نگه می داره من خودم یه فیلم می بینم که کلی تفریحات آنچنانی دارن یا خونه و ماشین فلان هی ته دلم غش می ره البته نمی گم رفاه دنیا بده اما خوبه آدم گاهی به چیزهای دیگه هم فکر کنه
شادي مامان پارسا
30 آذر 92 13:48
هميشه به گردش و تفريح. اميدوارم همواره دلتون شاد و لبتون خندون باشه. حالا كدوم شهربازي رفتيد؟
مامان روشا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟؟؟ دلم برات تنگ شده معلوم هست کجایید؟؟ شهر بازی پاساژ امیر