روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

این روزهایماان

1392/10/11 8:46
نویسنده : مامان روشا
365 بازدید
اشتراک گذاری

صبح وقتی کوله بار به دوش پاتو از خونه بیرون می ذاری و برف مثل یک هدیه ناگهانی غافلگیرت کنه لبخندی پهنای صورتت رو می گیره و مثل بچه ها دوست داری بری و روش راه بری، بدوی و حتی زمین بخوری

 

خداوند بار دیگر زمین سیاه رویمان را سفید پوش کرد.

 

این روزها که من کلی درس داشتم دخترک کنار من می نشست و نقاشی می کشید ، این روزها که همچنان پای بابا گچ سفید و محکمی دارد

این روزها که من 31 ساله شده ام و مادری بر قامتم سنگینی می کند.

این روزها دخترک بیشتر یاد گرفته تنهایی بازی کند.

لباس هایش را کج و معوج تا می زند و در کشو جا می دهد

اتاقش را جمع و جور می کند و درست هر وسیله ای را سر جایش می گذارد

برای مامان از آشپزخانه وسیله می آورد و به قول خودش مبصر همه جا شده است

این روزها چقدر شکر گویی را کم می آورم وقتی دخترکم را خانومی می بینم که حواسش به اخم و درد هایم هست

به درد دلهایم گوش می دهد و با گریه های من گریه می کند

من مادر خوبی نیستم اما دخترک خوب دختری می کند

می چسبد لبخند هایش شیطنت هایش لوس بازی هایش بهم می چسبد

این روزها ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مهبد كوچولو
11 دی 92 9:52
اميدوارم كه بابايي هرچه زودتر گچ پاش رو باز كنه . زمستونتون هميشه سفيد رو باشه و به پهناي صورتتون هميشه لبخند بزنيد . تولدتون هم مبارك باشه . خدا دختري رو هم كه خوب دختري ميكند رو برايتان حفظ كنه
مامان روشا
پاسخ
ممنون از لطف زیادتون دوست خوب ارادتمند شماییم
مامان آریا
11 دی 92 11:21
سلام عزیز دلم به خودت افتخار کن اینهایی که از روشا نوشتی دست یابی هایی هستند که اندازه فتح قله البرز و دماوند ارزش دارند اینکه کودکت به این درجه از همکاری و درک و فهم و شعور در این سن رسیده باشه خیلی بارزشه و نشون از رفتار محکم و قاطع همراه با مهر و عطوفت شما پدر و مادر رو میده - آفرین
مامان روشا
پاسخ
وای دیگه این خندونه خیلی خیلی بزرگ بود ممنون دوست همیشه خوبم
مامان آوینا
11 دی 92 12:12
عزیزم روشای ناز و شیطون مادر و دختری تون مستدام دیگه داشتم نگرانت می شدم چند روزی بود که ننوشته بودی راستی از مصاحبه چه خبر؟ در این حس بزرگ شدن دخترهامون هم که بسیار تفاهم داریم می بینی چقدر دوست داشتنی و رضایت بخش و یه ذره غرور آفرین هست ... ایشاله همیشه شاهد موفقیتهاشون باشیم
مامان روشا
پاسخ
ان شالله ان شاالله به امید خدا توکل بر خدا بد نبود تا ببینیم نتیجه اعمال چی میشه یک ماه دیگه تقریبا جئابش می اد دعا کن
مامان آریا
12 دی 92 1:38
من آخرش نفهمیدم مصاحبه واسه چی بود؟
مامان روشا
پاسخ
سلام عزیزم مصاحبه آزمون دکتری دعا کن برام
مامان رادمهر جوجو
14 دی 92 15:12
عزیزم خوش به حالتون با این سیندخت مهربون و با فکر واقعاً که وجود دختر درخانه رحمت است و رحمت
مامان روشا
پاسخ
سلام دوستم ممنون ان شاالله خدا به شما هم رحمت عطا فرماید