روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

روشای این روزهای من

1392/10/18 11:49
نویسنده : مامان روشا
345 بازدید
اشتراک گذاری

روشای من این روزها عاشق ذرت مکزیکی شده

روشای من این روزها زیاد با تخته وایت برد نقاشی می کشه و پاک می کنه

روشای من این روزها تند تند از ظاهر و تیپ من تو خونه تعریف می کنه

روشای من این روزها دوست داره بره آزمایشگاه تو قوطی جیش کنه

روشای من این روزها شعر دختر بزرگ علی رو با خودش زمزمه می کنه

روشای من این روزها موقع غذا خوردن با خوردن یک لقمه یک دور کل خونه رو طی می کنه

روشای من این روزها دوست داره دیر تر بخوابه

روشای من این روزها عاشق ترانه برادر امام حسین شده(آهنگ نشد از علی عبد المالکی)

روشای من این روزها هی می پرسه محرم تموم شد؟

روشای من این روزها زیاد حرف گوش کن نیست هر حرفی 4بار زده می شه

روشای من این روزها دلش یه داداش می خواد به اسم امید رضا

روشای من این روزها زیاد سراغ خونه قبلی که به دنیا اومده رو می گیره

روشای من این روزها هر روز صبح می گه مامان چرا برف نیومد

روشای من این روزها هی به خورشید نگاه می کنه و میگه سبحان الله

روشای من این روزها......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

وفا
18 دی 92 22:26
وای چه پست خوشگلی .. با اجازت منم عین همینو تو وبلاگ پارسا می نویسم
مامان روشا
پاسخ
بفرمائید دوست جونم قابل نداره
مامان آریا
21 دی 92 8:18
یه دختر داری عین دسته گل لوح زیبایی پر از هنرمندی امیدوارم بهترین نقاش برای نقاشی در این لوح زیبا باشی
مامان روشا
پاسخ
انشالله ممنون دوستم
مامان آوینا
21 دی 92 8:59
عزیزمممممم ماشاله دخترگلمون بزرگ شده ..... زهرا جون آی گفتی که یه حرف 4 ... بار زده می شود خدا حفظش کنه ولی خودمونیم ها سرگرمی جالب و بامزه ای هستن برامون نه؟
مامان روشا
پاسخ
سلام عزیزم آره واقعا سرگرمی هستن اگه یه روز خونه نباشه انگار هیچ کس تو خونه نیست
شادي معصومي
21 دی 92 13:49
خداوند متعال روشاي گل رو حفظ كنه
انسیه ( خاله ی روشا)
10 بهمن 92 16:31
روشای من این روزها دلش می خواد خانوم تر از همیشه باشه
مامان روشا
پاسخ
سلام خاله جونی روشا