روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

تجربه هایی با روشای خودم

1391/12/2 10:51
نویسنده : مامان روشا
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

دوست دارم تند تند بیام و برات بنویسم و برای خودم تا بعد ها با هم بخونیم و خاطرات قشنگمون تازه بشه برامون آخه لحظه لحظه با تو بودن برام خیلی شیرینه گلم بوی تو عطر وجودت که دنبال خودت می کشونی از این اتاق به اون اتاق و من که مست توام وای که تازه فهمیدم دوست داشتن اندازه نداره و من به اندازه این بی اندازگی خیلی خیلی دوست دارم.

الان که دارم می نویسم تو اداره ام و کمی سرم خلوت تر شده و تو امروز قراره بری خونه مامان جون چون مهد گفت بچه هارو دارن می برن اردو و من ترسیدم بزارم تو بری، آخه عزیز دلم تو ماشاالله خیلی فعال هستی و اصلا اهل نشستن نیستی و در یک چشم بهم زدن دوست داری بری و کل محوطه رو واسه خودت بگردی مثل همین پریروز که رفتیم افتتاحیه المپیک ورزش اداره ، همه بچه ها نشسته بودن و تو دور سالن هی راه می رفتی و با کاغذ رنگی ها بازی می کردم آخرش هم کلی بادکنک بازی کردی و ١٠تا بادکنک با خودت آوردی خونه.

عصرها که با هم می ریم خونه می یای بغل من می شینی و می گی مامان خیلی دوست دارم و من دیوونه میشم از لحن صدای قشنگت باید صدات رو ضبط کنم این جا بزارم .

 

خوش به حالت که من اینقدر دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم مامان آریا
18 بهمن 91 10:38
عزیزم ممنونم که به ما سر زدی
خدا حفظ کنه این روشای خوشکل و بازیگوش و باهوش و ناز خودمون رو با این مامان خوبی که داره


خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما دارم
مامان آویسا
18 بهمن 91 12:49
ماشاله به این گل دختر ناز خدا براتون نگهش داره ممنون که بهمون سر زدی اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید بازم بهمون سر بزنید
وفا مامان پارسا
22 بهمن 91 9:55
زهرا الان اون جمله ی اخر به نظرت خود شیفتگی نبود؟


نه واقعا چون خودمم هم از این همه دوست داشتن در شگفتم
مامان مهبد كوچولو
23 بهمن 91 10:06
سلام عزيزم . اميدوارم كه روز به روز عاشق تر بشيد و از زندگي كنار هم لذت ببريد
نیلی
23 بهمن 91 12:08
عزیزم امروز رو وبلاگم کامنت گذاشتی .منم اومدم وبلاگت رو بخونم تا بیشتر باهات آشنا شم.
وای نمی دونی چقدر لذت بردم.چه مادر نمونه ای.
میشه یاد منم بدی.
میشه بهم کتاب معرفی کنی؟
میام دوباره وبلاگت رو میخونم عزیزم


ممنون از این همه حس مثبت ما که داریم شاگردی می کنیم اما چشم خیلی دوست دارم تجربه هامو به اشتراک بذارم