روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

بازی به سبک روشا

1391/12/2 10:50
نویسنده : مامان روشا
456 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از بازی هایی که دنباله دار بود و تا الان هم همچنان ادامه داره کشیدن روشا با اندازه واقعی بود ، اول 6تا برگه A4رو از پشت به هم چسب زدم

بعد روشا روی اون خوابید البته قیافه اش رو ببینید چه مدلی کرده

با مداد شمعی دور تا دورش رو خط کشیدیم و خودش با دقت نگاه می کرد.

یه همچین شکلی شد

با قیچی اونو بریدم و زدم به دیوار

حالا روشا هر روز کاری با اون انجام میده یه روز اعضای صورت براش گذاشتیم ، یه روز با آبرنگ براش لباس کشید یه روز اومد گفت روشای رو دیوار سردش شده ، خلاصه کلی باهاش درگیریم الانم در حال جمع کردم پارچه های اضافه هستم تا براش لباس درست کنیم.

روشای ناز من عاشق پختن کیکه به طوری که من دستیارش شدم مامان آرد بریز ، مامان تخم مرغ آیوم بریز و خلاصه تا آخر کار با من همکاری می کنه اینم عکس های مراحل کیک پختن

کاردستی جدید روشا که یه مزرعه اس با حیووناتی که از روی لباس قدیمی روشا بریدیم کلی هم درباره این مرغه و جوجه ها براش داستان گفتم و اون صدای اون هارو در می آورد و در ساختن داستان کمکم می کرد.

کاردستی های روشا بر دیوار هر روز باید بیاد بهشون سر بزنه

کتاب مورد علاقه این روزهای روشا

و آموزش رنگ قرمز (نمی دونم چرا بر عکس بقیه چیزها که خیلی زود یاد می گیره رنگ ها هنوز ناشناخته موندن)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سعید صفایی موحد
25 بهمن 91 21:24
ساده و جذاب می نویسید. موفق باشید. ضمنا دختر خیلی خوشگلی دارید
نیلی
26 بهمن 91 9:35
بی نظیر بود دختر کیف کردم
آیدا مامان ویهان
30 بهمن 91 9:20
چه بازیهای خلاقی چه مامان خوبی. چه دخمل ناز و خوشگلی.
آفرین ایده هایی خوبی بهم میدی


قابل تو دوست خوبم رو نداره