روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

روشا و بابای مهربانش

1391/12/2 10:49
نویسنده : مامان روشا
400 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر پارک رفتن و چرخ زدن تو پارک با بابا خوش می گذره ، یاد اون روزها به خیر که بابا مارو می برد پارک یاد اون آرامشی که دستام تو دستاش بود به خیر ، خیلی خوشحالم که روشا این لحظات خوب رو با بابای خوبش داره، بابای خوبی که هر شب خسته از سر کار میاد خونه کلی باهاش بازی هیجانی می کنه و صدای خنده های روشا و باباش حال منو خیلی خیلی خوب می کنه ، ممنون خداجونم به خاطر این صداهای قشنگ تو خونمون.

این هم عکس های پارک رفتن روشا با باباش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آوینا
25 بهمن 91 11:19
عزیزممممممممممم ماشاله باشه به دخترت خیلی ناز هست و باهوش خدا حفظش کنه برات
وفا مامان پارسا
7 اسفند 91 14:31
پس کو باباش؟


باباش داره عکس می گیره دیگه
مریم مامان آریا
13 اسفند 91 12:43
ای خدا این وفا هم خنگه ها بعد میگه من فوق هوش بودم
هههههههههههه


خوب طفلک فکر کرده من دارم عکس می گیرم