روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

هفت سین به سبک روشا

1391/12/28 10:25
نویسنده : مامان روشا
590 بازدید
اشتراک گذاری

 

اولش نمی دونستم چطور هفت سین رو برات توضیح بدم تا کامل درک کنی ، اما بعد فکر کردم مگه خودم که بچه بودم چطور درکش کردم با توضیح؟؟ نه، با بوی عید و بازی و خنده

آخه من خاطرات خیلی خیلی خوبی از عید و سفره هفت سین و عیدی گرفتن دارم، خاطرات اونقدر خوب که همیشه خدارو برای لحظات بچگیم شکر می کنم ، بچگی پر از حس خوب غنی بودن ، راستش احساس می کردم دنیا برای من آفریده شده و من چقدر منحصر به فرد هستم . دوست دارم روشا هم همین حس رو از عید هاش و بچگی هاش داشته باشه.

تو روزهایی که به خاطر پای دخترک نازم خونه بودیم با هم دست بکار شدیم تا روشا برای خودش یه سفره کوچیک هفت سین داشته باشه.

با گل رس تخم مرغ درست کردیم و دخترک رنگ زد و پولک چسبوندیم.

یه نارگیل داشتیم که کلی ازش استفاده کردیم ، با آبش کیک درست کردم ، خودش رو کمی خوردیم و پودر کردم و با چوبش روشا پیاله برای هفت سین درست کرد.

این توپک هارو از کلاه تولد کندیم.

مانیکور و پدیکور ناخن های روشا رو دارین؟؟؟؟؟؟؟؟(کار خودمه)زبان

این هم یه پیاله با گل رس و رنگ آمیزی روشا

و نتیجه کار!!!!

متعاقباً عکس ها ی بعدی رو از سفره دخترک می گذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان آریا
17 فروردین 92 9:40
خیلی عالی بود آفرین
یه سوال
چه چیزی بیشتر از همه باعث شد که شما در کودکی فکر کنی همه دنیا برای تو آفریده شده ؟
راز اون همه خوشی و شادی و رضایت رو فهمیدی ؟
لطفا به من بگو
میخوام بدونم
تا بکار ببرم


راستش مامان من از بچگی طوری با ما رفتار می کرد که انگار خانواده خیلی مرفه و ثروتمندی هستیم و هیچ غصه ای نداریم و البته نمی دونم چرا فکر می کردم همه چی برای من آفریده شده؟
مریم مامان آریا
17 فروردین 92 14:40
یعنی نبودین و اینطوری رفتار می کرد ؟ یعنی تا اون حد که اون رفتار می کرد نبودین ؟ بعد مثلا چیکار می کرد؟ از مادرت چقدر راضی بودی ؟ چه چیزهای مادی و معنوی بهت یاد داده که خیلی روی زندگیت تاثیر گذار بوده
چیزهای نابی که فقط مادرت باعث بودنش در تو بوده چی بوده ؟
چه رفتارهاییش رو دوست داشتی ؟
کلا درباره مادرت توضیح بده
و الان ازش چقدر راضی هستی ؟


راستش مریم جون وضع مالیمون خوب بود البته نه اونقدر که من فکر می کردم، من فکر می کردم هر چی دلم بخواد بابام می تونه برام بخره ولی مامانم همیشه به ما می گفت باید از خدا بابت این نعمت ها شاکر باشیم و خیلی زیادتر از اونی که لازمه نخوایم . مامانم همیشه شاکر بودن و قانع بودن رو بهمون گوشزد می کرد و اینکه قدر چیزهایی که داریم رو بدونیم این رو هم بگم خودش واقعا همین طور آدمیه عاشق بابامه و مدام پیش ما از بابام تعریف می کنه و اجازه نمی ده و نمی داد ما ازش شکایت کنیم،خیلی بلند طبعه و اصلا اهل حسرت خوردن زندگی دیگران نیست به ما هم یاد داده به جای حسرت خوردن واقعیت رو بپذیریم و ازش لذت ببریم.
مریم مامان آریا
18 فروردین 92 12:17
مرسی