روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

(من ....... هستم )

1392/1/27 9:34
نویسنده : مامان روشا
416 بازدید
اشتراک گذاری

از سلسله بازی های مهارت اجتماعی

اهداف : 1- پرورش حس اعتماد و اطمینان در کودک، 2- پرورش خودپنداری مثبت، 3- رشد احساس شایستگی در کودک، 4- رشد توانایی خوداگاهی

هنگام بازی کودک احساس قدرت کرده و همه چیز را تحت اختیار خود فرض می کنند.آن ها می توانند دنیای بازی خود را به گونه ای طراحی کنند که در تطابق با خواسته ها و آرزوهایشان باشد.

نقاشی خودم

کودک را جلو یک آینه ببرید ، آینه هر چه بزرگتر باشد بهتر است تا کودک بتواند تمامی اندام خودرا در آن مشاهده کند، درباره همه اعضای بدن کودک با هم صحبت کنید ، کارهایی که انجام می دهند، نحوه مراقبت از بدن، چگونه پاکیزه نگه داشتن بدن و احساس کودک از بدن خود. کودک را تشویق کنید آزادانه درباره بدن خود حرف بزند، سپس یک ماژیک تخته وایت برد یا وسیله ای که راحت از روی آینه تمیز شود به کودک بدهید تا تصویر خود را روی آینه بکشد حتما تصویر جالبی به دست می آید برای تکمیل فعالیت هر وقت کودک تمایل داشت خودش با دستمالی نقاشی را از آینه پاک کند، این بازی را بارها و بارها می توانید انجام دهید و هر بار تصویر متفاوتی داشته باشید از تصاویر عکس برداری کنید تا یک آلبوم زیبا از نقاشی کودک از خودش داشته باشید.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم مامان آریا
28 فروردین 92 9:13
ای جانم روشای ناز نازی
نقاشیش رو ببین ماشاء اله
ببوسش از طرف من خواهشا ً


لطف داری عزیزم روی ماه پسرت رو هم ببوس
مریم مامان آریا
28 فروردین 92 9:15
چرا نظر دهی پست بالا رو ورداشتی ؟
تا الان هم تو وبلاگت داشتی همین کار رو می کردی دیگه ؟ تجربیاتت رو می نوشتی
ما هم استفاده کردیم
منکه کلا نفهیمدم چی می خوای ؟


می خوام مادرهای خوب مثل تو بیان تجربیاتمون رو به اشتراک بذاریم
آیدا مامان ویهان
28 فروردین 92 9:43
جونم چه بازی جالبی.
آقا تو پست بعدیت من نمیتونم نظر بذاریم. اما منم بازی منم بازی


شما که اصل بازی هستی عزیزم
فهیمه مامان سینا
28 فروردین 92 22:16
سلام
از وبلاگ مامان آریا جون پیداتون کردم
اگه اجازه میدید لینکتون کنم؟!


سلام فهیمه جون حتما خوشحال میشم منم شما رو لینک می کنم
حسنا
30 فروردین 92 8:51
سلام مامان روشا جون عزیز مطالب جالی گذاشتی حتما با ایلیا بازی می کنیم روشا گلی ببوس چه هنرمند
شادي مامان پارسا
7 اردیبهشت 92 8:47
قربون اين دختر خوشگل و ملوس بشم


لطف داری عزیزم ممنون