روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

در استانه 34 ماهگی

1392/6/6 12:53
نویسنده : مامان روشا
468 بازدید
اشتراک گذاری

 

- مامان بدو مهمون داریم

- کیه دخترم

- حمید.... هستی.... شوهرم ...؟؟؟؟؟

- خوب درو واکن بیان

- بفرمایید ببخشید خونه مون بهم ریختس

این روزهای من و سیندختم پر از مهمون بازی و خاله بازی شده ، با من خاله بازی می کنه و با باباش مهمون بازی.

براش چنتا بازی فکری خریدم که خیلی خوبه مخصوصا این مهره ها

خیلی چیزهای جالبی هستن باهاش چند مدل بازی میشه انجام داد ، برای هوش انطباقی بچه ها خیلی خوبه من از شهر کتاب گرفتم روش نوشته دو به دو قیمتش هم 3هزار و پانصد تومان ناقابل .

این رابطه ها هم جالبه از 1تا 3 داشت که من یک رو فعلا گرفتم

البته من طرفدار بازی های خلاق با وسایل دم دست برای بچه ها هستم برای همین تو خونه هر چی دستمون می یاد بازی می کنیم و کاردستی درست می کنیم

این خورشید رو یه روز گرم درست کردیم به خالش دقت کردین؟ روشا اصرار داشت خال داشته باشه

این هم" آن تورو وان" هستاوه

ازم نپرسید یعنی چی چون خودم هم نمی دونم روشا هر وقت کاری می کنه که خودش هم سر درنمی یاره اسمش رو میذاره آن تورووان..........خنده

این کاردستی رو هم یک روز که من کلی کار داشتم و داشت تنها کاردستی درست می کرد ساخته خیلی هم دوسش داره و هنوز به دیوار آویزونه

این هم بازی جالبیه ، حالت پازل دست ساز داره تو وبلاگ مامان رادمهر دیدم ، وقتی روشا همه رو سر جاش چسبوند با هر شکی نقاشی خاصی کرد مثلا دایره خورشید شد و مربع تلویزیون و ... تا آخر البته فقط خورشید رو خوب نقاشی کشید

کلاتنها چیزی که خوب می کشه خورشید هست

این هم یه صورت دخترک که من اجزاشو درآوردم و روشا سر جاش چسبوند

....... و قابل توجه سیران جونم

یک روزی که می خواستم سالاد شیرازی درست کنم روشا طبق معمول بدو چاقوی اسباب بازی هاشو آورد که کمک کنهآخو من برای اینکه سالادم خراب نشه و در ضمن اعتماد به نفس دخترم هم حفظ بشه یه برگه بزرگ آوردم و بهش گفتم پوست های خیار رو روی این ریز کن ، بعد به ذهنم رسید گفتم باهاشون یه شکلی درست کن که نتیجه اش این شد

بعد گفتم از کوچیک به بزرگ بزار که تقریبا تونست این کارو کنه و بعد دوتا دوتا پیش هم می ذاشتم و اون دراز تر و کوتاه تر و چاق تر و لاغر تر رو نشون می داد خلاصه کلی مفاهیم ریاضی کار کردیم و در آخر خانوم پوست های خیار رو می خواست بزاره رو پوستش مثلا ماسک بزنهسبز

الان داریم روی تعادل کار می کنیم روشا عاشق بازی با قالیچه اس که قبلا تو همین وبلاگ شرحش رو گذاشتم . آشنایی با پا هم کم کم داریم شروع می کنیم و مطالب مورد نظر من آشنایی با پاها، چگونگی مراقبت از اونها، فواید پا، کارهایی که با پا می شه انجام داد و خلاقیت با پاها است. که بازی هارو بعدا می ذارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

Piyool (پیووول)
6 شهریور 92 13:45
سلام نی نی ها و مامانای مهربون و بابای سخت کووووووووووش.................ما (piyoooool) اومدیم تا به شما مژده بدیم که وبلاگمون تاسیس شد.............حالا وظیفه شما چیه!.............حتما تشریف بیارین وبمون و از خدماتش لذت ببرید.............حالا ما چیاااااا دارییییم!!..........اگه شیر مرغ تا جووووووووون آدمیزاد!..........شما میتویند اگه دوست داشتید........عکس نی نی تپلیه جوجویی رو بسپارید به ما تاااا ما بهتووووووون یه عکس پستری خوشمل تحویل بدیم.........هوووووووووووووورااااااااااااااااااا!!!...........پس منتظرتوووووووووونییییییییم نی نی ها _____________**___** _____________**___**_________*** * _____________**___**_______**___ **** _____________**__**_______*___** ___** ______________**__*______*__**__ ***__** _______________**__*____*__**___ __**__* ________________**_**__**_**____ ____** ________________**___**__** _______________*___________* ______________*_____________* _____________*____۰_____۰____* _____________*_______@_______* _____________*_______________* _______________*_____v_____* ______________MMMM______* ______________MMMMM__MMMM ____________*MMMMMMMMMMMMM _________*___MMMM_M_MMMMMM _______*______MM__M_M__MMM ______*__________MM_MM_* _____*__________MMM_MMM_* _____*_________MMMM__MM_* ____*__________MMM___MMM* ____*___________________* ____*___________________* ___*____________________* ___*____________________* ___*_______________*_*__* _*________________*__*__* *________________*___*__* *__________________*__*__* _*_________________*_*___* ____*_______________*_*___*
شادي مامان پارسا
6 شهریور 92 15:12
چه عكس خوشگلي روشا جونم.
راستي رابطه رو از كجا خريدي؟


سلام دوست خوبم نیستی خانومی دلم برات تنگ شده

از گلدونه تو بزرگراه رسالت
مریم مامان آریا
9 شهریور 92 8:17
ممنونم عزیزم بسیار لدت بردم
اون بازی رابطه ها هم جالب بود

بازی اشکال هندسی رو قبلا انجام دادیم و البته هنوز هم جزو بازی های مورد علاقه آریاست

و همین طور اون کاردستی ، آفرین به روشای نازنین

همه چیز عالی بود ، حتماً اون کلاژ رو با آریا کار می کنم مرسی

استفاده از خیارها برای مفهوم کوتاه و بلند هم ایده خوبی بود ، آفرین بر مامان کوشای خودمون



وایییییییییی خیلی خوبه یه مامان خیلی خیلی کوشا ازت تعریف کنه ممنون خوشحال شدم خوشت اومد

بوس بوس
وفا
9 شهریور 92 11:38
وای چقدر بازی .. چقدر خلاقیت .. چقدر انرژی هست اینجا
واقعا احسنت داری زهرا خانوم .. خوشبحال روشا


وای مرسی دوست خوبم خیلی لذت بردم
مریم مامان آریا
9 شهریور 92 13:50
شما استاد مایی ، قابلی نداشت
مریم مامان محمدرضا
9 شهریور 92 14:28
آفرین به مامان سخت کوش. وقتی اینها رو میبینم به بیهنری خودم بشدت پی میبرم ولی ممنون که از وبلاگت میتونم استفاده کنم.


این چه حرفیه خانومی ما مونده به خانم مدیر برسیم حالا
فاطمه مامان الينا گلينا
12 شهریور 92 10:22
سلام عزيزم .جوجه من اينقدر بزرگ شده و تغيير كرده كه نشناختي خاله


دوباره رفتم دیدم

وای واقعا به نظرم تغییر کرده خدا حفظش کنه