روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

کارگاههای دونفره من و روشا

1391/12/2 10:56
نویسنده : مامان روشا
362 بازدید
اشتراک گذاری

از موقعی که شروع به نوشتن برنامه کارگاهها کردم سعی می کنم همه فعالیتها رو با دختر گلم اجرا کنم ، روشا خیلی علاقه نشون می ده و کلی لذت می بره و واقعا هر لحظه احساس خیلی خوبی از این بازی دارم.

کارگاه خانه ، هدف کارگاه: افزایش دایره لغات کودک، افزایش آگاهی فضایی، پیشرفت همامنگی چشم و دست

مواد لازم : یک کارتن خالی از سوپر محله تهیه کنید، چسب، برگه سفیدA4، مداد شمعی

اول با روشا یه تور دور خانه راه انداختیم و مثل یک قطار شدیم و همه جای خونه رو با هم بازدید کردیم و درباره محل و کارایی اون با هم حرف زدیم.

بعد درباره اینکه خونه داشتن چقدر خوبه و آدم بعد خستگی استراحت می کنه و می تونه کارهایی که دوست داره انجام بده، با عروسک روشا درباره خونه حرف زدیم و روشا خواست براش یه اتاق درست کنیم

با یه چاقوی اره ای برای اتاق در درست کردیم و پنجره و روشا وسایل عروسک رو برد تو خونه و تا شب باهاش بازی کرد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرنسس
4 دی 91 11:39
سلام عزیزم منم واسه برادر زادم مینویسم عکساش خیلی نازه اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن بووووووووووووووووووووس peranses.niniweblog.com
من
6 دی 91 1:41
به این میگن مامان خانم نمونه ایول چه حوصله ای داری مامان خانم آفرین