روشاروشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
روهانروهان، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
رایینرایین، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

روشا نوری از بهشت

همه لحظاتم زیباست و گاهی دوست دارم درباره آنها اینجا بنویسم.

تجربه با هرچه دستت آید

1391/12/2 10:53
نویسنده : مامان روشا
316 بازدید
اشتراک گذاری

روشای نازنینم ، قربونت برم که همه لحظات با وجود تو شیرین تر شادتر میشه و من خوشحال تر هستم وقتی تو باشی.

همیشه وقتی مامان داره کاری می کنه روشا هم باید بیاد روی صندلی میز آشپزخونه و کلی سوال بپرسه و به مامان کمک کنه!!! وقتی داشتم سبزی خوردن می شستم اومدی و چند برگ سبزی برداشتی و شروع کردی بازی منم برات روی یه کاغذ یه تنه درخت کشیدم و گفتم می تونی با این برگها درخت رو کامل کنی ، خیلی زود دست بکار شدی... آفرین

هماهنگی ظریف چشم و دست

برای سن گلم خیلی مهمه که کم کم یاد بگیره چطور با انگشتای ناز دست کوچیکش کار کنه یکی از فعالیتهایی که باعث تقویت مهارت ها میشه بازی با اشیائ کوچک مثل حبوبات است ، یه پیاله نخود به روشا دادم و گذاشتم اول بازی کنه و با مداد شمعی رنگشون کنه بعد یه خط روی مقوا کشیدم و ازش خواستم نخودهارو روی خط بچسبونه البته خودم چسب زدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رادمهرجوجو
11 دی 91 17:33
سلام عزیزم روشای گلم چطورند.دختر باهوش و گلم .باز ایده های خوشگل گذاشتید .من مرحله مرحله با شما این آموزشها رو با رادمهرم کار می کنم .یک دنیا تشکر .روشا را می بوسم


خیلی خوشحالم خوشتون اومده امیدوارم خوب نتیجه بده پسر گلت رو ببوس